whensanityends

Direktlänk till inlägg 6 december 2013

Page the 1000$'s playboy

Av linn forsberg - 6 december 2013 22:30

Dollar är en så jävla snäll häst. I hanteringen kan man knappt tro att han bara snart är 4 år. Men man märker såklart i ridningen ;). Vill tacka min mamma för att hon ställde upp och köpte hästen tsm med mig han har hittills gett mig mycket glädje denna lilla pålle. Enda gången han skulle vara till salu är om jag blev svårt sjuk eller invalidiseras så jag inte kan rida mer. Så tack mamma för att jag får ha denna häst. Utan dig hade det inte gått.


<3


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn forsberg - 12 oktober 2016 00:07

Goals, life, hardship , matte b ska igenom din storm död eller levande, helst levande och med ett smajl på läpparna. Tänker bryta mig lös har varit fast på samma ställe för länge behöver något nytt och okänt, kan inte gå i samma spår och trampa, det ...

Av linn forsberg - 21 september 2016 23:53

Det kan inte fortgå på detta vis. Personen i fråga kan inte lämna den i fred och låter och knapprar hela tiden. Så jäva ensamt trots att man fysiskt inte är ensammen. Lyssnar inte på vad man säger när man pratar med hen heller medans hen har lurarna ...

Av linn forsberg - 18 december 2013 21:04

Det är typ jobbigt med kärlek tycker jag. Men det blir lättare om man vet sina gränser, var dem tar slut.   Det jag har lärt mig är för att hitta den rätta måste man visa sitt sanna jag. Mitt sanna jag är stenhård. Jag finner mig inte i svammel j...

Av linn forsberg - 18 december 2013 19:35

DEN STÖRSTA SORGEN   Tror inte att tiden läker alla sår. Tiden läker dem flesta men inte alla. Vissa läker nog aldrig helt. När en älskad människa blir sjuk och dör ifrån oss för tidigt. Det är nog det tyngsta och mest svårläkta som finns för de ...

Av linn forsberg - 6 december 2013 15:48

Kärleken är för mig att man talar om allt, alla tankar man har vad det än handlar om. Vara arg på nån eller ja kunna ifrågasätta saker utan att vara rädd för hur personen kommer reagera. Svartsjuka tycker jag är ett ord som används för ofta för ingen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards